Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

HIVATALOS Webshopok

LÉGY TUDATOS VÁSÁRLÓ, VÁLASZD A HIVATALOS FORRÁSOKAT!

A Festina Lotus SA által gyártott és forgalmazott termékek a világ több, mint 90 országában érhetőek el. Leányvállalatok és disztribútorok hálózatán keresztül 15.000 értékesítési ponton vásárolhatjátok meg a Festina Csoport termékeit. 

A cégcsoport 1996-i magyarországi megjelenése óta cégünk, (Divisio-PP Kft.) a Festina Lotus SA által gyártott Festina, Calypso, Jaguar órák kizárólagos hazai disztribútora.

Napjainkban az internetes értékesítési forma elterjedésével az eddig teljesen egyértelmű termékútvonalak már sokkal összetettebbek. Elég pár kattintás és weboldalak sokaságainak ajánlatai közül választhat az ember, akár a világ legtávolabbi pontján lévő virtuális üzlet polcairól is ki tudjuk választani a számunkra legkedvezőbb áru, legszimpatikusabb terméket.

Disztribútorként elsődleges feladatunk az általunk forgalmazott terméket már megvásárolt, illetve a jövőben megvásárlást fontolgató vásárlók pontos tájékoztatása, segítve őket abban, hogy különbséget tudjanak tenni a biztosan hivatalos és az esetlegesen szürke zónában működő offline illetve online értékesítési pontok között.

Célunk, hogy minden érdeklődő megismerhesse azokat a virtuális (online webshop) illetve tényleges (offline) értékesítési pontokat (üzleteket), amelyek kínálatában – a fenti márkák közül – kizárólag olyan termékek szerepelnek, ahol azok teljes „életútja” visszakövethető a gyártásig, tehát elmondható, hogy a gyártó szándékának megfelelő módon érhető az el az adott üzletben.

2018. augusztus 01-től, HIVATALOS, MINŐSÍTETT ÉS TÁMOGATOTT értékesítési partnernek tekinthető minden olyan Magyarországon, magyar nyelven (is) elérhető online vagy hagyományos értékesítést folytató kiskereskedelmi cég amely egyetért azzal a szándékunkkal, hogy kizárólag a gyártó tudtával és akaratának megfelelő, a gyártásig visszavezethető kereskedelmi láncból származó terméket forgalmaz, azaz vagy közvetlenül cégünktől vásárolta azokat vagy bármilyen más módon a saját – rajtunk kívülálló – beszállítói láncolata visszavezethető a gyártóig.

ONLINE üzletek (webshopok) ellenőrzési lehetősége:

A Festina Lotus SA. gyártói webshopot üzemeltet, amely a festina.com oldalról érhető el, ez tekinthető az elsődleges hivatalos online értékesítési csatornának. Magyarországon a festina.hu weboldalunk is a festina.com oldalra kerül átirányításra, ahol magyar nyelven állunk rendelkezésetekre, a rendelések kiszolgálása rajtunk keresztül történik meg, a gyártóival teljesen azonos módon.

A festinagroup.hu weboldal (amelyet jelenleg is nézel) NEM webshopként működik, itt katalógus jelleggel természetesen MINDEN terméket megtalálhattok, rendelést azonban nem tudtok leadni. Ez a felület a viszonteladóink gyors, teljeskörűkiszolgálását szolgálja alapvetően.

HIVATALOS KISKERESKEDŐK ( a világ minden pontján) természetesen saját webshopjaikban is értékesíthetik a Festina Lotus SA. által gyártott termékeket az alábbi ajánlás betartásával:

  • A hivatalos kiskereskedő webshopjának az elérhetősége az országsemleges (pl..com /.net /.org) végződés mellett a kiskereskedő bejegyzett címével azonos végződésű lehet. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy amennyiben egy magyarországi címmel bejegyzésre került cég szeretne online formában ilyen terméket forgalmazni, akkor a .hu végződésű oldalakon ajánlatos, hogy megtegye attól eltérő ország kóddal nem.

FONTOS: egy internetes áruház attól, hogy .hu-ra végződik és a nyelvezete (ha láthatóan nem is mindig tökéletesen) magyar még egyáltalán nem biztos, hogy magyar céghez köthető. Ilyenkor érdemes megnézni az adott oldal ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) menüpontját (ez kötelező eleme minden webáruháznak), ahol fel kell tüntetni, hogy igazából ki áll az oldal mögött, melyik cég fogja az ott leadott megrendeléseket teljesíteni. Ha itt nem hazai cég található akkor ez okot adhat a gyanúra,

Magyarországi üzletek tekintetében minden hivatalos viszonteladó partnerünk rendelkezik digitális certifikátokkal, amelyet a webáruházában is megjelenít. Ha ezt egy levélváltás után sem tudja bemutatni, illetve ha az webshop nem szerepel az alábbi listán akkor azt javasoljuk ne itt vásárolj!

A mi kötelezettségünk, hogy a hazai webshopokban lévő termékek megfelelősségét biztosítsuk, a viszonteladók HIVATALOS VISZONTELADÓI státuszát megadjuk, ezért ilyen tekintetben a teljesen pontos HIVATLOS VISZONTELADÓI MINŐSÍTÉSSEL rendelkező ONLINE WEBSHOPOK listáját az oldal alján találod meg

Milyen ELŐNYÖKKEL jár, ha a már a vásárlás előtt TUDATOS döntést hozol, milyen PROBLÉMÁKAT REJT(HET) ha NEM HIVATALOS VISZONTELADÓI WEBSHOPBAN vásárolsz:

  • Elkerülheted hamis termékek megvásárlását. Tudnod kell, hogy a Festina Lotus SA. által gyártott termékekhez hasonló, hamis termékek is megtalálhatóak a piacon, azonban ezekhez a gyári alkatrészek általában nem jók, eltérő a kialakításuk, méretük így bármilyen probléma esetén nem fogsz segítséget kapni, az ilyen órákhoz nincsen semmilyen alkatrészellátás. Az ilyen órákat át sem vesszük!
  • A gyártó a nemzetközi jótállási feltételei között kiemeli, hogy a nemzetközi jótállás csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek
  • az általa kibocsátott nemzetközi jótállási füzettel vannak ellátva,
  • azokat szabályosan, minden adatra kiterjedően
  • HIVATALOS, JÓVÁHAGYOTT VISZONTELADÓ töltötte ki
  • Abban az esetben, ha csak a kereskedő saját jótállási jegyét kapod a termékhez akkor tudnod kell, hogy NEM RENDELKEZEL nemzetközi, gyártói jótállással. Mit jelent ez számodra? Bármilyen felmerülő hiba, alkatrész igény esetén a gyári hivatalos márkaszervizek nem fognak tudni neked segíteni, hiszen velük erre vonatkozó megállapodással az Eladó nem rendelkezik. Ha elolvasod a forgalmazó által kiállított jótállási feltételeket abban az fog szerepelni, hogy probléma esetén HOZZÁJUK küld vissza a terméket. Általában ezek az üzletek nem rendelkeznek fizikai szervizzel, átvevőhellyel, így kizárólag csak egy általuk megadott címre tudod feladnod csomagként az órád, ők azt számodra nem biztos, hogy megismerhető, követhető módon és helyen fogják javítani, orvosolni a jelzett problémákat.
  • Többször találkozunk olyan jelzéssel, hogy azt kérik hozd el hozzánk az órát, kérj számlát a javításról és majd a számla alapján ők rendezik azt feléd. MI NEM VÁLLALJUK ilyen termékek javítását, szervizelését!
  • A hivatalos helyen vásárolt termékekre a gyártó által vállalt 2 éves jótálláson felül, további 1 évre (a gyártóival azonos feltételekkel) ingyenes jótállást biztosítunk, értékhatár nélkül